You are not logged in.
Pages: 1
Hey Sander,
Wederom een vraagje in het Nederlands. Excuus, maar anders kan ik het echt niet
uitleggen.
Ik zou graag bij een van mijn menu-items, ook subcategorieen kunnen aanmaken,
zodat ik niet een grote hoeveelheid tekst op een pagina kwijt hoef.
Is zoiets eenvoudig te maken?
Groeten,
Wessel.
Excuses is niet nodig, hiervoor is het Nederlandse gedeelte. Niet iedereen spreekt nou eenmaal probleemloos Engels.
Op dit moment is wat je beschrijft helaas niet mogelijk. Ik weet ook nog niet of we dit zullen inbouwen.
Je kunt wel verschillende pagina's aanmaken die je vervolgens niet in het menu laat zien. Dan kun je daarnaar linken vanaf andere pagina's. Of voldoet dat niet aan je eisen?
Ja zeker, dat is ook prima. Toch lijkt het me niet onverstandig om het, als je zin hebt, in een volgende versie
in te bouwen! Vergemakkelijkt het allemaal weer wat.
Zou je me uit kunnen leggen hoe ik het op jou manier doe?
Bedankt!
Wessel.
Je kunt een pagina gewoon verbergen uit het menu door een vinkje te zetten in de checkbox als je een pagina opslaat. Ik denk dat je het wel vindt.
Bij het aanpassen van een pagina staan rechts in je scherm de pagina's opgesomd waar je naar kunt linken.
Dat is wat ik bedoelde.
Jep, heb het uitgevonden. Echter
Last edited by Wess (29-01-2008 20:40:06)
Dit probleem hoor ik vaker, vreemd. Heb er zelf nooit problemen mee gehad. Probeer eens de XHTML compatibiliteitsmode aan/uit te zetten, al naar gelang je huidige instellingen. Dit kan in optie's => algemene instellingen (uit mijn hoofd).
Klopt, deze heb ik eerder aangezet om de WYSIQYG weer te kunnen geven in IE.
Waar kan het probleem liggen?
Werkt het invoegen van een link wel als je deze mode uitschakelt (in Firefox dan)?
hallo,
wij krijgen de links niet goed ingevoerd, zou iemand dit eens stapsgewijs aan ons kunnen doorgeven.... alvast bedankt....
Waar wil je een link naar maken? Naar een andere pagina in je website, of naar een externe website? Heb je de XHTML compatibiliteitsmode aan of uit staan (zie de posts hierboven)?
hallo Sander,
wij krijgen de link,s naar andere site's nied op onze eigen site ingegeven, we hebben een pagina op onze site gemaakt, waar we div links willen neer zetten, echter krijgen we het nog niet voor elkaar. excuus voor de
Wat gaat er precies mis? Wat is het resultaat? Kun je de stappen die je uitvoert
Pages: 1